Zwroty i reklamacje:
Jak dokonać zwrotu zakupów?
Jeśli zdecydowali się Państwo na zwrot, prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu produktu, znajdującego się w linku do pobrania poniżej. Kolejno prosimy o jego wypełnienie, zeskanowanie i przesłanie na adres: sklep@prestige-electro.pl
W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymają Państwo na jaki adres należy wysłać zwracany produkt.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć koniecznie uzupełniony formularz zwrotu, wraz z numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę.
Jeżeli towar spełnia wymienione wymaganych oczekiwań, w ciągu 14 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.
Jak wygląda proces składania reklamacji?
Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacji produktu, znajdującego się w linku do pobrania poniżej. Kolejno prosimy o jego wypełnienie. Bardzo istotne jest dokładne opisanie usterki, która występuje w urządzeniu. Kolejno prosimy o zeskanowanie formularza i przesłanie na adres: sklep@prestige-electro.pl
W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymają Państwo na jaki adres należy wysłać reklamowany produkt. Paczkę prześlij do naszego Serwisuj lub dostarcz bezpośrednio do jednego z naszych salonów stacjonarnych.
Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy.
Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Wskazane prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.