Zwroty i reklamacje:

Jak dokonać zwrotu zakupów?

Jeśli zdecydowali się Państwo na zwrot, prosimy o pobranie i wypełnienie formularza zwrotu produktu, znajdującego się w linku do pobrania poniżej. Kolejno prosimy o jego wypełnienie, zeskanowanie i przesłanie na adres:  sklep@prestige-electro.pl

W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymają Państwo na jaki adres należy wysłać zwracany produkt.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć koniecznie uzupełniony formularz zwrotu, wraz z  numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę.

Jeżeli towar spełnia wymienione wymaganych oczekiwań, w ciągu 14 dni roboczych, dokonamy zwrotu zapłaty na wskazane konto.

 

Jak wygląda proces składania reklamacji?

Prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacji produktu, znajdującego się w linku do pobrania poniżej. Kolejno prosimy o jego wypełnienie. Bardzo istotne jest dokładne opisanie usterki, która występuje w urządzeniu. Kolejno prosimy o zeskanowanie formularza i przesłanie na adres:  sklep@prestige-electro.pl

W informacji zwrotnej wysłanej na podany w zgłoszeniu adres mailowy otrzymają Państwo na jaki adres należy wysłać reklamowany produkt. Paczkę prześlij do naszego Serwisuj lub dostarcz bezpośrednio do jednego z naszych salonów stacjonarnych.

Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy.

Jako konsument, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Wskazane prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp. oraz produkty szybko psujące np. artykuły spożywcze.