Regulamin serwisu:

Regulamin świadczenia usług serwisowych:

 

Prestige Electro Rafał Kowal

Podwisłocze 6/17

35-309 Rzeszów

NIP: 8133435942

 

1. Powierzając sprzęt do naprawy, zgłaszający oświadcza że:

  • jest właścicielem pozostawionego sprzętu lub działa na prośbę właściciela,
  • przestawił rzeczywisty stan techniczny pozostawionego urządzenia: nie zataił żadnych ukrytych wad, uszkodzeń, zalań oraz poinformował serwis o wszystkich wcześniejszych naprawach lub ich próbach,
  • pozostawiony sprzęt wolny jest od wad prawnych.

2. Serwis nigdy nie ponosi odpowiedzialności za dane użytkownika (zainstalowane programy, aplikacje, bazy danych, zdjęcia, dokumenty, projekty itp.) znajdujące się na serwisowanym urządzeniu tj. pamięci wbudowanej lub do niego dołączonych: dyskach twardych, płytach CD/DVD, kartach pamięci, oraz pozostałych niewymienionych nośnikach pamięci oraz ich utratę, do której mogło dojść w momencie uszkodzenia urządzenia lub podczas próby jego naprawy. Każde urządzenie przed oddaniem do serwisu, powinno mieć wykonaną kopię zapasową danych oraz powinno zostać przywrócone do ustawień fabrycznych.

3. Oględziny sprzętu w momencie przyjęcia oraz późniejsza naprawa, będą dotyczyć tylko i wyłącznie zgłoszonej przez klienta usterki (jeśli klient zgłosił np. uszkodzenie klawiatury w laptopie, serwisant  będzie diagnozował jedynie ww. usterkę,  nie zostanie przeprowadzona np. diagnoza działania napędu CD/DVD.)

Zgłaszanie usterek jest możliwe tylko w chwili przyjmowania sprzętu do serwisu.

4. Diagnoza lub oględziny – są płatne jedynie w przypadku rezygnacji z naprawy przez klienta lub braku możliwości jej realizacji (brak dostępnych części, braku opłacalności naprawy). 

Koszt diagnozy w ww. przypadku wynosi od 20 do 50 zł brutto. Koszt ten może wzrosnąć, po ustaleniu szczegółów z klientem gdy jest potrzeba zakupu części (np. w przypadku, gdy do poprawnej diagnozy płyty głównej w laptopie, potrzebna jest w pierwszej kolejności wymiana przetwornicy zasilającej). 

5. Jeśli dostarczony do serwisu sprzęt posiada hasła, kod blokady ekranu itp., a zgłaszający nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddawania sprzętu, dniem rozpoczęcia naprawy będzie dzień dostarczenia niezbędnych haseł. 

Serwis może wymagać udostępnienia hasła, w momencie gdy ich brak uniemożliwia przeprowadzenia poprawnej naprawy oraz testów przed i po niej, np. wymiana wyświetlacza lub mikrofonu w telefonie, usunięcie usterek związanych z błędnie działającym systemem operacyjnym w komputerze itp. 

6. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w sprzęcie płyty CD/DVD, karty pamięci, karty SIM, zewnętrzne nośniki pamięci oraz etui, pudełka. 

7. Na każdą z wykonanych usług serwisowych udzielana jest standardowo 3 miesięczna gwarancja, jeśli podczas naprawy używane są części z dłuższą gwarancją udzielaną przez dystrybutora – klient w momencie odbioru sprzętu jest o tym informowany.

8. Naprawy elektroniki po zalaniu cieczą oraz poważnych uszkodzeniach mechanicznych objęte są 7 dniową gwarancją rozruchową.

9. Podane ceny podczas przyjmowania sprzętu są cenami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie w zależności od stopnia uszkodzenia, występujących kolejnych uszkodzeń, dostępności oraz zmian cen części potrzebnych do naprawy. Każda zmiana ceny jest konsultowana z klientem i wymaga jego zgody przed wykonaniem czynności serwisowych.

10. Wszystkie ceny podane klientowi są cenami netto. Należy doliczyć do nich 23% vat.

11. Naprawy do 350 zł netto, wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, bądź zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na pogwarancyjną). 

12. Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W wyjątkowych sytuacjach (konieczność zamówienia podzespołów z zagranicy, opóźnia wynikające przez dystrybutora sprzętu lub firmę dostarczającą)  po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem, termin naprawy może zostać wydłużony.

13. Przedmiot naprawy powinien zostać odebrany maksymalnie w ciągu 30 dni od przesłania informacji o gotowości do odbioru. Po tym czasie będzie naliczana opłata magazynowa w wysokości 2zł/ dzień kalendarzowy.  Brak możliwości kontaktu serwisu z klientem, nie wynikający z winy serwisu nie zwalnia z opłaty magazynowej.

14. Po upływie 90 dni od momentu przesłania informacji o gotowości sprzętu do odbioru, nieodebrany sprzęt zgodnie z art. 180 oraz 181 Kodeksu Cywilnego przechodzi na własność serwisu i zostanie poddany utylizacji.

15. Uszkodzone części, podzespoły, drobne elementy elektroniczne wymienione w procesie naprawy, przechodzą na własność firmy i zostaną poddane procesowi utylizacji, zgodnie z normami i wymogami ochrony środowiska i recyklingu, dot. podzespołów elektronicznych. Klient może poprosić o wydanie wymienionych elementów, konieczne będzie podpisanie protokołu przekazania uszkodzonych komponentów elektronicznych.

16. W przypadku zaawansowanych napraw płyt głównych ingerujących w ich architekturę, serwis nie ponosi odpowiedzialności za ich ewentualne nieodwracalne uszkodzenie. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu nie naprawionego sprzętu o nieco innych objawach niż w momencie przyjęcia, spowodowanych stopniem uszkodzeń, których niemożliwe było usunięcie.

17. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas wysyłki (do i z serwisu). Wszelkie roszczenia powinny zostać kierowane do firmy kurierskiej, w momencie gdy dojdzie do uszkodzenia mechanicznego.

18. Klient wyraża zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926 oraz ustawa RODO z dnia 25.05.2018. 

Administratorem danych osobowych jest firma:
Prestige Electro Rafał Kowal, ul. Podwisłocze 6/17, 35-309 Rzeszów. NIP: 8133435942

Dane wykorzystywane są jedynie na potrzeby kontaktu z klientem w sprawie informacji o przebiegu napraw, gotowości sprzętu do odbioru, przesłania dokumentów gwarancyjnych.

19. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Zgłaszając sprzęt do naprawy, dobrowolnie zostaje zaakceptowany każdy punkt powyższego regulaminu. Jest to zarazem umowa na której podstawie jest świadczona usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.